Bransjeprosjektet kjedene snakker om!
God digital informasjon om produktene er kjernen i morgendagens digitale og data-drevne dagligvarebransje. Kvaliteten på disse dataene er derfor viktigere enn noen gang!
Vi inviterer til DLF Webinar i samarbeid med Tradesolution AS om bransjeprosjektet Det Store Kvalitetsløftet!
torsdag 31. mars kl. 09:00-10:30.
Bli med og hør mer om hvorfor Martin Aannestad (Direktør Kategoriutvikling i NG) mener at fremtidens markedsledere er de som virkelig tar dette på alvor. «Grunndata har lenge vært viktig for bransjen, men de siste årene har datakvalitet blitt helt avgjørende i ulike IT-løsninger fra produsent og helt ut i vår kommunikasjon mot forbruker».
Stian Kjellemyr Eilertsen (Supply Chain Director i Mills) forteller om sine tanker om hva som skal til for å lykkes. Du møter også Siv Bakkerud (Commercial Director MDM & Digital Content i Tradesolution) som brenner for å sikre at din merkevares digitale tvillinger er eneggede tvillinger!
Målgruppe: ledere på strategisk nivå.
«Gode grunndata er forutsetningen for effektiv varehandel. For TINE som merkeleverandør er det å sikre grunndatakvaliteten like viktig som annet kvalitetsarbeid og har en direkte påvirkning på merkevaren vår – f.eks for å unngå utsolgtsituasjoner i butikk» – Elisabeth Tapper, Konserndirektør Langsiktig innovasjon og digitalisering, TINE.
«Gode og fullstendige grunndata er en forutsetningen for effektivitet i transport, håndtering av varer i helautomatiske lager, space management, automatisk varesupplering, markedsføring, kundens utsjekk i butikk og mer! Derfor er det leit at bransjen fortsatt sliter med feilprosent på 20-tallet ved registrering av nyheter. Tiden er overmoden for et skikkelig løft!» – Tor Helge Gundersen, Direktør Innkjøp og Sortiment, Coop.