DLF Partnere Kauza og Tjek webinar: Status FMCG i 2024 og et innblikk i 2025
Relevante lenker
Fredag 24. januar kl. 11:00 – 12:00 inviterer DLF Partnere Kauza og Tjek (Mattilbud og eTilbudsavis) DLFs medlemmer til gratis webinar som oppsummerer 2024 og gir et innblikk i 2025.
Hva skjer med forbrukeratferden?
2024 har vært preget av mer stabil forbrukeratferd sammenlignet med tidligere år, men også av kompleksitet i form av usikre forsyningskjeder og stigende råvarepriser. Kauza gir et innblikk i de dominerende trendene for 2024 og et perspektiv for 2025.
Nøkkeltall for kjedenes bruk av kundeaviser
Tjek presenterer nøkkeltallene for dagligvarekjedenes bruk av kundeaviser i 2024. Sendte de ut flere? Hadde de flere sider? Inneholdt de flere tilbud? Hvilke kategorier ble markedsført mest? Hvilke merker dukket oftest opp i avisene? Hvilke prisnivåer var de mest populære?
Vi svarer på disse spørsmålene og mange flere.
Om Kauza
Kauza, en del av Kantar Worldpanel, er et konsulentselskap som leverer faktabasert rådgivning og shopper insights til FMCG-aktører på full market i de nordiske markedene. Ved å benytte digitale kvitteringer og minimalt med arbeid for paneldeltakerne, gir vi kundene tilgang til presise data og analyser som gjør shopperinnsikt mer levende og handlingskraftig.
Kontaktinformasjon:
Lars Vassbø | Konsulent | [email protected]
Om Tjek
Tjek står bak de to populære appene Mattilbud og eTilbudsavis i Norge, som til sammen har mer enn 800 000 brukere. Tjek leverer analyser av innholdet i tilbudsavisene til en lang rekke leverandører og kjeder i Norge via PowerBI-plattformen Insights by Tjek.
Kontaktinformasjon:
Claus Nykjær | Head of Insights |[email protected]