DLF Kompetanseprogram på BI -påmeldingsfrist utsatt til 20. november!

Hvordan øke bransjens verdiskapning og styrke kategoriarbeidet?

Med økende behov for å styrke merkevarens posisjon og øke kompetansen i et stadig mer krevende marked, har DLF i samarbeid med BI utviklet et skreddersydd kompetanseprogram for vår bransje.

Vi starter opp det 10. kullet av DLF Kompetanseprogram i januar!

DLF Kompetanseprogram:

  • Er utviklet spesielt for våre medlemsbedrifter i samarbeid med BI – for at de skal styrke sine ansattes salgs- og kategoriarbeid, og bygge viktig nettverk i bransjen
  • Skreddersydd for de som ønsker å ta sitt lederskap og faglige kompetanse til neste nivå.
  • Programmet gjennomføres over tre samlinger ved Handelshøyskolens BI – Campus Oslo.
  • Undervisningen består av forelesninger og samlinger med bransjerelaterte cases.

Innhold våren 2025:

  • Ledelse (ledelse uten personalansvar, ansvar og resultatskapning)
  • Forbrukeratferd (beslutningsprosess, kjøpsbeslutning i butikk)
  • Merkevareledelse (innovasjon, merkevarebygging, markedskommunikasjon)
  • Kunde (kategoriledelse, B2B og kunderelasjoner, EMV, prisstrategi)

Vi oppfordrer våre medlemmer til å benytte seg av den unike muligheten til å bygge ekstra kompetanse på BI, skreddersydd for bransjen.

Er dette noe for deg eller en kollega?

Ta kontakt med markedsdirektør John Ole Skeide  hvis du har spørsmål om programmet.


Hvem kan delta?

I dagens dagligvarebransje forventes ledere å mestre forbrukerforståelse, merkevareledelse og vekststrategier. Du må kunne lede komplekse forretningsprosesser og få det beste ut av både kollegaer og eksterne samarbeidspartnere.
Dette skreddersydde programmet er designet for de i DLFs medlemsbedrifter som ønsker å ta sitt lederskap og faglige kompetanse til neste nivå. Det passer spesielt godt for deg som jobber innen salg og kategoriledelse, men også for deg med roller innen marked, logistikk, produktledelse eller kommunikasjon.

Du vil få verdifull innsikt i hvordan du forstår forbrukere, leder innsiktsprosesser, utvikler strategi for både kategorier og kunder, samt styrker ditt lederskap for å påvirke og få innflytelse på viktige beslutninger.


Samlinger

  1. samling 27.-28.januar 2025
  2. samling 17.-18.mars 2025
  3. samling 28.-29.april 2025

Med forbehold om endringer.


Kostnader

kr. 46.900

I tillegg påløper kostnader til undervisningsmateriell og evt. kostnader ifm. reise og overnatting.


Påmelding

Frist for påmelding 20.november 2024.

Praktisk informasjon om oppstart sendes direkte fra BI .  Ta kontakt med John Ole Skeide  om du har spørsmål.