DLF’s Kompetanseprogram
Med økende behov for å styrke merkevarens posisjon og øke kompetansen…
Informasjonsmøte 2. mars om DLFs Kompetanseprogram 2015/2016
DLF har i 3 år samarbeidet med BI, og tilbudt et kompetanseprogram…
Merkevarejubileum
En av landets eldste merkevarebedrifter, Aass Bryggeri i Drammen, har markert sitt 180-årsjubileum i 2014.
Nye frister ved nyhetslansering september 2015
En god nyhet fra prosjektgruppen som jobber med standarden for effektive lanseringer (STAND011): Det er vedtatt å justere de første tidsfristene for lanseringen i september slik at leverandørene kan få tidligere tilbakemelding på hovedsortiment.
NorgesGruppens kjøp av aksjer i Konsum Gruppen – Konkurransetilsynet henlegger saken
Konkurransetilsynet har besluttet ikke å gripe inn i NorgesGruppens kjøp av 49 prosent av aksjene i Konsumgruppen Norge AS. Konkurransetilsynet varslet 24.9.14 at inngrep kunne bli aktuelt. Tilsynet har nå kommet med sin avgjørelse, og de har konkludert med at de henlegger saken. Her kan du lese NorgesGruppens pressemelding og DLFs brev til Konkurransetilsynet.
Kvaliteten på grunndata blir bedre
Kvaliteten på grunndata ved årets tredje lanseringsvindu er bedre enn ved alle tidligere målinger, melder Tradesolution. Gjennom året har det vært sterkt fokus på kvalitet i grunndata i forbindelse med lanseringer.
Kontakt oss:
DLF Dagligvareleverandørenes forening,
Grensen 9,
0159 OSLO
Klikk her for kontaktinformasjon til administrasjonen
firmapost(a)dlf.no